

A 2003-AS KREATÍV VERSENY GYŐZTES HIRDETÉSE
Az eredményhirdetésre 2003. május 8-án, a Nagy Kreatív Napon került sor a MEO Kortárs Művészeti Gyűjteményében. A nemzetközi szakértőkből létrehozott bírálóbizottság az év legjobb sajtóhirdetésének ítélte a Saxon Reklámügynökség “Herend katica” című alkotását. A versenyen megosztott második díjat kapott a Leo Burnett Budapest illetve a Publicis, harmadik helyezett lett a Young & Rubicam Reklámügynökség.
ÉRDEKESSÉGEK

COVER YOUR GRAY BEVEZETŐ KAMPÁNY NÉMETORSZÁGBAN
A Cover Your Gray hajápolási termékcsalád az Egyesült Államokban jól ismert márka. A Fisk Group megbízásásból végeztük a termékek európai bevezetését. A Cover Your Gray

MULTIPLE MESSAGE MENU – (INNOVÁCIÓ)
Weboldalakat készíteni egyre többen és egyre kevesebb felkészültséggel képesek, ugyanakkor mintha csökkenne azoknak a webdizájnereknek a száma, akik vállalják a kockázatot és megkísérlik átlépni a készen megkapott, előre legyártott, egyhangúan harsány vagy jellegtelen “online konzervek” korlátait.

A “NAGY RAMAKÖNYV” KREATÍVJÁNAK SIKERE CSEHORSZÁGBAN
Hera 85 was the 2nd best ad in the month of February — deemed by the professional jury of the Czech Marketing & Media Magazine.